2009. július 12., vasárnap

Fóton

Pénteken délután elmentünk Fótra Apa rokonához Kláriékhoz. Mamáék is jöttek volna Laciékkal de még a Szentmihályi utra se jutottak el az autó feladta.
Kláriéknak van egy kocsmájuk a házuk alatt, így életemben először bementem egy kocsmába. Nem voltam szégyellős pedig még sosem láttam őket. Fel alá járkáltam, mondtam a magamét, nem zavart az új környezet. Van két kutyájuk is, egy nagy német juhász és egy kisebb szerintem UV. A kicsit kiengedték nagyon örültem neki, de a nagyra is oda-oda néztem, hisz Ő olyan féltékeny volt, nem tetszett neki, hogy Őt nem engedték ki hozzám. Nagyon szeretem az állatokat, nem félek tőlük. A dédi házánál van a Kláriéknak pár libájuk, azt is megnéztem. Azok a nagy szárnyas valamik hogy tudnak rikácsolni, de nagyon tetszett, sosem láttam még ilyen állatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers