2010. február 22., hétfő

felhasadt a szám

Tegnap este anya husit sütött apa meg dvd-t nézet s ilyenkor én ki be járkálok, hogy hol találok jobb elfoglaltságot. A konyha mindig nyerő. Csöngetek s amíg apa kiment megnézni, hogy ki az, anya meg pont a husit forgatta én addig elővettem a szekrényből egy kis lábast, ami eddig nem is lett volna baj, de én ezt most fel akartam rakni anyának a pultra. De a lábas nem akart fenn lenni visszaesett a rám és hatalmas sírásban törtem ki. Anya rögtön megölelt s nézte mi történt, a felső ajkam felhasadt s véres lett még a felső fogaim is. Hamar túltettem rajta s az elkészült vacsiból jó sokat ettem.
Bár anya mindig mondja, hogy ne rakosgassak fel a pultra semmit, mert azt én még nem érem fel, hiába nekem ez nagyon jó kis kihívásnak tűnik. legközelebb ügyesebb leszek, vagy gyorsan növök pár centit még! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers