2010. április 23., péntek

aggódás

Kedden és Csütörtökön mamánál vagyok amig anya az iskola padba ül, de valamiért nem akarok ott megfürödni, amióta zuhanykabinja van mamának. Így a fürdés ilyenkor 9 órára tevődik amikor haza érünk. Tegnap apa fürdetett s csak kiabált anyának, hogy jöjjön gyorsan. Ahová kaptam a szurit szerdán az a vállam nagyon bedagadt, nagyon nagy volt és nagyon piros. Mivel egész nap hosszú body volt rajtam nem láttak anyáék és mivel nem fájt nem is jeleztem. Anya rögtön hívta a védő nénit, hogy most mit tudunk tenni ő az ügyeletet javasolta, ahol azt mondták, hogy borogassa anya és ha van fenilbutanol krém, akkor azzal kenegesse nekem. Ha nem múlik el reggelre akkor vigyen el ma orvoshoz.
Reggelre is nagy volt, bár kisebb mint este így délután megyünk a doktornénihez, mivel ezt a krémet amit a védő néni is javasolt nem tudjuk vény nélkül kiváltani.
4-6 ig van ma a doktor néni így ma meg kell látogatnunk őt.
Akinek van gyermeke folyamatosan van min aggódnia. Mindig történik valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers