2011. április 25., hétfő

Balatonnál

Tegnap a Balatonon töltöttük a napunkat. Reggel indultunk, jött Mama és Anita is velünk. Itt Pesten még jó időben indultunk Siófokon viszont esett. Hála csak egy kis futó zápor volt, így amikor elállt kavicsokat dobáltam a vízbe, sétáltunk, hajókáztunk, ugráló váraztam, finomat ebédeltünk, nyuszikat simogattam, Bohóccal beszélgettem és Nyuszi lánnyal fényképeszkedtem.
Az ebéd nagyon finom volt s utána még 2 kakaós palacsintát is megettem. A hajókázáson elég hisztis voltam, mivel én fel-le akartam rohangálni, amit Apáék nem engedtek. Képzeljétek a Kapitány megengedte, hogy én vezethessen a hajót!
Fürödni is akartam a Balatonba, de Anya szerint azt majd csak nyáron lehet.
Nagyon jó kis napunk volt Siófokon, remélem hamarosan ismét megyünk.
Képek és videók hamarosan! :)

Épp hajókázunk

Anyával

Nézd Apa megsimogatom a nyuszit! :)

hármasban

nyuszival :)

Apával

a Balaton

hajóskapitány! :)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Csúcs ez a post, micsoda gyönyörű fotók! Jó kirándulás lehetett. Nagyon szép család vagytok!
    Puszi: Rami

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Nagyon köszönjük!
    A Balaton igazán csodálatos látvány volt így borongós időben is.!
    Sok puszi nektek.
    Csilla és Bálint

    VálaszTörlés

Lilypie Third Birthday tickers