2013. május 11., szombat

Anyák napja az oviban

Mint eddig minden évben most is elsírtam magam...:) Szerintem még a 15. anyák napján is el fogok érzékenyülni...:) Nagyon szép kis műsort adtak elő a gyerekek s egy szál sárga rózsával s a mamáknak egy egy szép kézzel készített képpel kedveskedtek.:) Antal Magdolna: Az én anyukám Amikor én kicsi voltam, Pocakjába laktam, Kedves hangját nevetését, Ott is jól hallottam. Megszülettem egy szép napon, Karjaiba tettek; Rám mosolygott, halkan mondta; Majd Én felnevellek! Óvó keze, tekintete, Most is vigyáz mindig rám; Megdicsér, ha jó vagyok… A többit nem is mondanám. Hogy ha most az ölébe venne, A fülébe suttognám: Tudod anya…. Nekem van, a legszeretőbb anyukám! Nagymama köszönöm! Nagymama, de ritkán látlak! Úgy szaladnak az évek... Mondani szeretnék valamit; Figyelj most rám, kérlek! Tudom, hogy az anyukámat, Te nevelted fel nekem.... Boldog lehetsz; mert én Őt, Nagyon, nagyon szeretem! Esténként, ha hozzá bújok, Sokszor arra gondolok.... Nagymama ha te nem volnál, Hogy lennénk most boldogok? Könnyek szöknek a szemembe, Úgy szeretlek mamikám... Nézd! Virággal köszönöm meg, Neked az én anyukám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers