2011. február 18., péntek

első farsangom

Tegnap tartottuk a bölcsiben a farsangot.
Anya izgatottan készült rá, készített nekem Túró Rudi jelmezt. nekem annyira nem tetszett nem nagyon értettem mi ez a farsang s a bölcsiben is rá kellett beszélni, hogy vegyem fel. Volt sok sok finomság, ettünk-ittunk s táncoltunk a Melinda dadus is táncolt velünk...:)
Jövőre már biztos tudom, miről is szól a farsang.
Más! Anya és Apa nagyon betegek. tegnap Anya nem is tudott értem jönni, nem ment le láza, arcüreg gyulladása van, Hétfőn még csak vírus fertőzésként indult. Apa is csatlakozott aztán Anyához, ma már nem is tudott menni dolgozni.
Ma Anya elhozott Mamához, hogy el ne kapjam tőlük ezt a kedves kis bacit vagy bacikat. Amióta Ribomunil immunerősítőt szedem látjátok, nekem semmi bajom! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers