2011. március 25., péntek

korai fejlesztés

Tegnap Ági néni a bölcsiben jelezte Anyának, bár szoba tiszta vagyok, egyedül eszem, mindent tudok s mindent értek de vigyenek el egy korai fejlesztő központban, mert még mindig nem akarok beszélni, legalábbis nem úgy s nem annyit beszélek, mint amennyit kéne.
Régen nem voltak ilyenek s nem nagyon értem, hogy miért baj, ha egy 2,5 éves gyerek nem mond mondókákat, nem beszél összefüggő mondatokban, hisz mindenki máskor kezd beszélni, én is 3 évesen beszéltem.
December óta sokat fejlődött, összetett szavakat mond, egyszerű mondatokat használ.
Jövő héten felhívok s kérek időpontot egy közeli helyre, de nem hiszem hogy az én fiam, egy vad idegen néninek vagy bácsinak bármit is mondana, vagy játszana vele vagy előtte, majd be se tudjuk vinni abba a szobába, nagyon tart az idegenektől, főleg ha az férfi s érces hangja van.
Ha 3 évesen sem beszélne még akkor már látnám értelmét ennek, de most még nem....
nektek mi a véleményetek erről?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers