2011. június 24., péntek

szemészet ügyeleten

Tegnap a szemembe dobták vagy dobtam (2 bölcsis néni máshogy mondja) a homokot homokozás közben s gyorsan ki kellett mosni s így megdörzsölték mind a 2 kis szememet ami délutánra úgy nézett ki mint akinek valaki jól behúzott. Nem volt piros a szemem így anya nem is tulajdonított neki nagy gondot, én sem panaszkodtam. reggel 6.20-kor keltem fel s alig telt el pár perc ordítani kezdtem, fogtam a bal szememet s mondtam hogy szúr, szúr! Anya próbálta megnézni de alig engedtem neki, piros nem volt de mégis ordítottam. Gyors összekészülődés, telefon hogy hol van ügyelet s indultunk is az Uzsoki Kórházba, mert külön gyermek szemészeti ügyelet nincs. A kórházban meg voltak lepődve a legifjabb betegük láttán, a doktor bácsi kétségbe esett, hogy Ő még ilyen kis gyereket nem vizsgált, hogy fogja a szememet megvizsgálni.
Próbált velem kapcsolatot teremteni, megmutattam a műszert amivel megvizsgált. Apa ölébe ültem s én mindent úgy csináltam, ahogy azt a doktor bácsi mondta.
Semmit sem talált, de mondta mivel a felső szemhéjamat Ő ki nem fordítja így 100%-ra nem tudja azt mondani, hogy ott nem lehet valami idegen test, homok szemcse.
Anyáék nagyon büszkék voltak rám s már 8-8.05 re a bölcsiben is voltunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers