2012. március 17., szombat

Debrecenbe kéne menni......

A rejtélyes fülfájásom amilyen gyorsan jött olyan gyorsan ment, így tegnap elindultunk Karcagra majd Debrecenbe. Misihez mentünk először, van két kiskutyája, Tappancs és Snoopy, akiket haza is akartam hozni...:))) Bementünk Icához majd mivel megnyitott a debreceni állatkert s vidámpark ellátogattunk Debrecenbe. Az állatkert nagyon szép volt, a vidámpark is jó lett volna ha elegendő személyzet állt volna készen s nem 1-2 ember irányított volna minden játékot.Túl sok mindent nem tudtam kipróbálni mert 6 éves még nem vagyok!
Délután visszamentünk még Icához, kutyáztam, cicáztam nagyon jól elvoltam.
Ma Ildiékhez, nagynénémhez mentünk el, a vidéki élet nagyon tetszik nekem, nekünk is jó lenne egy kertes ház!:))))
Nagyon jól éreztem magam, alig várom, hogy ismét menjünk, lássam a kicsi kutyusokat, szaladgáljak az udvarom, kergessem a csirkéket!:)))










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers