2012. április 29., vasárnap

Városligetben+ fiús este

Anya tegnap is dolgozott így nélküle kellett valami jó kis programot kitalálni. Apa, Mama Anita és Én kimentünk a Városligetbe ahol Rendőr és Tűzoltó nap volt. Bele is ültem a rendőr autóba, a hangos bemondóba bele is beszéltem , nagyon tetszett. Nagyon sokan voltak, hiszen isteni nyári idő volt tegnap. Délután mentünk Anyáért, majd később átmentünk Martinékhoz, mondanom sem kell, hogy 4 fiú......:))) 9ig játszottunk, Martinékkal cseréltünk játékot, ott hagytam nekik a fűtőházamat s cserébe elhoztam az elektromos vonatukat. Jól aludtam, egyszer sem keltem fel még inni sem, de jól kijátszottuk magunkat. Anitától ha megkapjuk a Városligetben készített képeket feltesszük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers