2012. december 24., hétfő

Karácsony 2012

Alig vártam már ezt a napot, számolgattam a naptáramon, mennyit kell még aludni s tegnap este végre eljött, hogy már csak 1-et kell aludnom és jön a Jézuska.Minden nap kérdeztem Anyát mikor lesz már, mennyit kell még aludni. :))) Nagyon izgatott voltam egész délelőtt, anya szinte végig a konyhában sündörgött készítette a finom ebédet. Amikor készen lett feldíszítettük együtt a fenyőfát. Tegnap már beleállítottuk a talpba s már tegnap óta az isteni fenyő illatban úszik a nappali. Az idei fánk arany s piros színben pompázik, gyönyörű szép! Olyan boldog volt, hogy díszíthette a fát alig várta, mikor érkezik már a Jézuska, mikor csilingel. A csúcsdíszt is Ő tette fel. 2.30 kor végül megérkezett a várva várt Jézuska, kirohant a szobájából s nagyon boldog volt a kis arca...:)))) Hozta a fa alól a becsomagolt ajándékokat s szorgalmasan bontogatta...:) Nagyon jó fiú volt Bálint idén sok sok mindent hozott neki. Többször mondta, a Jézuska nagyon szépen becsomagolta az meglepetéseket.:))) A legjobban a lego erdei rendőrségnek s a lotti karotti társasnak örül...:))) Én is, mi is nagyon vártuk már ezt a pillanatot, hiszen ezt az örömöt látni a gyermek szemében a legnagyobb ajándék a szülőnek...:))) Boldog Karácsonyt mindenkinek! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers