2013. március 9., szombat

mentő autó-mentő helikopter

Azért vannak a jó barátok......:))))) Ma nagyon jó kis délutánunk volt mentőautó s mentőhelikoptert néztünk, olyan közelről amilyen közelről csak lehet.:))) Bementünk Mónihoz a bázisra, aki megmutatta az új s a régi mentőt a rohamkocsit, mi mindennel is felszerelt ez az életmentő, hogyan mozgatható az ágy, a pulzoxit anya ujjára téve csipogott a gép, szirénáztunk, megmérte a vérnyomásomat s még kutyussal is játszottam....egyszóval szuper volt. Pont riasztásuk is volt így láthattam s hallhattam a kivonulást, szirénáztak a még a nevemet is bemondták a hangos beszélőjükön.:)))) De itt még nem ért véget a móka, tovább mentünk a légi mentőkhöz Budaörsre. A sárga helikopter óriási s az a sok sok gomb s a joystick kar, szívesen végig nyomogattam volna mindent!:))) Szuper kis gép s milyen sok emberen segített már! :) Kár hogy csak 5 db van az országban, de én az egyiket ma személyesen is láthattam. Tegnap az oviban Bálint kapta meg Fannit, a csoport utazó elefántját hétvégére így remélem Fanni is jól érezte magát a mentős napunkon. :)))) Köszönjük Móni és Balázs!:)))))) Ezért jár egy arrabiata és egy csoki torta:))))) s

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers