2009. május 11., hétfő

Helló Hétfő!



Újra Hétfő van, de én ebből még semmit sem észlelek,. A múlt hét nagyon gyorsan elrepült, sokat huncutkodtam hihihi....Szombaton voltunk az Auchanban, szeretek vásárolni menni, mert mindíg kapok valamit. Remélem később is így ,marad. Szombaton eljöttek mamáék, csak ültem a mászószőnyegen s csak néztem őket...régen voltak már itt. Mondtam már, hogy nagyon szeretem a kutyusokat? Imádom őket, de csak azokat amelyek kedvesek és meg lehet simogatni. A Müzli ilyen ám...Várj csak Apa, ha nagyobb leszek úgy is kihisztizek 1 kutyust...
Anya reménykedik, hogy megtört a jég s mostmár ő is úgy tud sétálni velem s a babakocsival, mint más anyuka. 1 órát jól elvoltam a kocsiban, de aztán a kenguru következett. Mindent csak szépen lasdsan...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers