2009. május 15., péntek

Oltás-Mamánál

Tegnap oltást kaptam. Eddig sosem sírtam, de most egy kicsit fájt. Ez már nem a kötelező oltás volt, és így már csak ősszel kapok utoljára. Valami jó hír! 9220 gramm vagyok, de mondta a doktor néni, hogy már nem vagyok olyan kis dagi, mert most sokat nőttem. Szeretek enni, mit tegyek?
Vandáékkal mentünk, Anikó vitt az Ő kocsijukkal. Hűvös volt így jól fel kellett öltözni, de mit tegyek ha utálom??? Legközelebb Anya születésnapján kell mennünk méreckődni, meg hogy megnézzenek.
Alig voltunk itthon 1 kicsit, épp hogy megebédeltem máris indultunk a Bosnyákra. Délután ugyanis anya ment orvoshoz. Mama várt ott minket s autóval mentünk tovább, de előtte még becipeltek a piacra...Ezek a nők...csak vásárlás és pénzköltés...
Nagyon hamar végzett anya, én is bementem a doktorbácsihoz, hisz kíváncsi volt rám. Vittünk neki pár fényképet rólam, ugyanis a Terhesrendelésen ki vannak rakva a baba fotók, akiket a doktorbácsi segített a világra.
Mamánál uzsonnáztam ill. vacsoráztam meg és ott is fürödtem, majd jött apa s mentünk haza. Nagyon gyorsan eltelt a napon, és hazafelé az autóban nem is voltam hiszti, nagyon jól viselkedtem egész nap.Anya büszke is volt rám...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers