2009. június 28., vasárnap

esős hétvége

Ezen a hétvégén folyton esett, de minket nem zavart. Szombaton apa vitt le délelőtt levegőzni s a szelektív kukát is elvittük. Voltunk a Cora-ban, Laciéknál, Mamánál ahol ott is hagytak 1,5-2 órát. Nagyon sírtam, kerestem anyáékat de sehol sem voltak, eleinte azt hittem, hogy csak elbújtak, de nem. Mire visszaértek, addigra már kiterülve aludtam, s mikor felkeltem már a sírás rívásnak nyoma sem volt.
Vasárnap mivel anya főzött, s ilyenkor mindig apa vigyázz rám, hogy minél előbb kész legyen a kajcsi, elmentünk kettesben az Auchan-ba. Jött a nagy zuhi alig tudtunk hazajönni. A kocsiba be is aludtam s nem voltam ám nyügi, igazán jó kisfiú voltam, de csak azért, hogy apa máskor is elvigyen magával bárhová. :)hihihi
Este másztam kb 1 métert. Annyira mondják már, hogy miért nem mászok, most produkáltam magam s milyen nagy volt az öröm. Ennek ennyire lehet örülni???:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers