2009. augusztus 2., vasárnap

Laci és orsi esküvőjén




Tegnap voltunk Laci és Orsi esküvőjén itt Palotán. 2 kor kezdődött a polgári szertartás s aztán egy késői ebédre voltunk hivatalosak a Mátyás étterembe. Anya már délelőtt elkezdett készülődni...nőből van...a haj, köröm s a smink részük...pedig nekem a lányok a cicomák nélkül is tetszenek.
Én is szép kis ruhába öltöztem, kockás kis öltönyöm volt, csini voltam benne s még a hajamat is bezselézték...:) Ennek nem tudom, hogy örüljek e!?
A szertartás nagyon szép volt, de a felénél ki kellett velem menni, mivel sokat beszéltem, pedig csak el akartam biztos mondani, hogy milyen sok ember van és milyen szép zene szól...:)
A gratuláció után, hogy "sok boldogságot és kitartást" (ugye Apa???:)))) ) átmentünk az étterembe már nagyon éhes volt a pocakom.
De az az étterem nem volt valami No1. Éhes voltam és soká hozták a levest amiből csipegethettem voltam, a teremben csak 1 légkondi ment és hát az 50 fokban nagyon nyűgös lettem. Odakinn jobb idő volt! Így anyáék ki.be jártak velem, hogy egyikőnk se süljön meg. A leves finom volt és ettem is belőle, a főételre megint sokat vártunk, oly annyira hogy már nagyon nem bírtam s apa elautózott velem egy kicsit és legalább aludtam egy órácskát a kis autóülésemben. Annyi idegen ember között kell valami hazai na...:)
Mire felébredtem már megették e tortát s addigra már kezdtek menni az emberek így rám való tekintettel anyáék is búcsút vettek az ifjú pártól.
Sok boldogságot kívánunk ezúton is Orsiéknak s a nászútjuk teljen kellemesen!
(Anya egyszer volt egy esküvőn, ahol 1 mondat nagyon megragadt a fejében. Az a másiknak az "IGAZI", aki mellett sosem érezzük magunkat magányosnak!) Ez nagyon szép és kívánom, hogy sose érezzétek egymás mellett magányosnak magatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers