2009. augusztus 2., vasárnap

Szigetszetmiklósi strandon



MA délelőtt apa levitt sétálni s a ház előtt találkoztunk a szomszédokkal Marci és Martin szüleivel akik indultak a strandra és hívtak minket is. CSaba felkiabált anyának hogy megyünk e mi is, és mire felértünk apával anya már mindent összepakolt és indultunk is. Ki kalamajka után meg is érkeztünk. Nagyon néztem a medencéket be akartam azonnal menni, de előtte vettek nekem a szüleim egy kacsás bébi úszógumit. Nagyon élveztem a strandolást csak aludni nem akartam.
Hazafelé ahogy elindult az autó én már aludtam is. :) Hazafelé bementünk mamához mert anyáék már farkas éhesek voltak...én is...:)
Nagyon jó kis nap volt sok ilyet akarok. Anya és apa is egy kicsit megpirosodtak, én nem engem anya jól bekent 50-es naptejjel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers