2010. augusztus 20., péntek

a délelőttünk

A mai délelőtt nagyon hamar elrepült anyával, pedig nagyon korán keltem. 5 óra körül már menni akartam ki a nappaliba, de nem hagyta anya, próbált vissza altatni, majd átmentünk az Ő hálójukba a nagy ágyra ott egy kicsit elszenderegtem de fél hétkor úgy gondoltam ennyi elég volt az alvásból.
Anya kitakarított s megfőzött amíg én meséztem majd lementünk motorozni, megnéztük a tyúkocskákat, vittünk Vezér kutyának finomságot, majd elmentünk megnézni Manci nénit és Dominót is. Manci néni hozott kekszet Dominak , amit mindig én adok neki oda.
Mivel mostanában nem szoktam buszozni mindig buszozni akarok s most is. Vártuk a buszt s vártuk majd megérkezett elmentünk a végállomásig majd fordult is vissza. Nagyon örültem, hogy anya most elvitt buszozni, adtam is a puszikat neki,:)
nagyon jó délelőttünk volt végre itthon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers