2010. augusztus 5., csütörtök

Visegrádon

Ma Visegrádon voltunk kirándulni Marciékkal és Erikékkel. Jöttek velünk Erikék nagyszülei, Zsanett az anyukájával és Mama is. Csak anya és Ildi (Martin és Erik anyukája) nem volt velünk, ők dolgoztak.
Voltunk fenn a várban, sétáltunk nagyot, egy kis étteremben ebédeltünk. Láttam cicát és lovakat, a lóra fel is ültem de csak egy pillanatra mert megijedtem. Aztán elmentünk a bobpályára, ahol 3x is csúsztam, nagyon jó volt!:) Kértük is a fényképet amit készítettek, mert mama és Csenge nem igazán tudtak jó fényképet készíteni a csúszásunkról.
Hazafelé az autóban aludtam csak el, anya előtt pár perccel érkeztünk csak haza.
Mindenki nagyon jól érezte magát, jó kis nap volt ez!



a kilátás...




Marci barátommal



Marci,Csenge és Én



az étteremnél



bébitaxiztam, egy kicsit már kicsi volt ugyan...


apával


boboztunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers