2011. január 5., szerda

Kisgömböc


Mostanában valóban jó az étvágyam! Bár Ági néni szerint nagyon sokat fogytam, az a sok valójában mindössze kb fél kg. Nagyon sokat nyúltam mostanában, így tényleg nem vagyok már olyan kis hörcsög képű mint egy évesen.
A mai étkezései, meglátjátok többet eszek mostanában, mint Anya.
Itthon mind mindig megittam a 2-2,5 dl kakaómat
Reggeli a bölcsiben
Tízórai a bölcsiben
Ebéd a bölcsiben
uzsonna a bölcsiben
Itthon uzsinak egy Görög joghurt
Anya hozott banánt így plusz 1 közepes banán
Vacsorára egy kisebb kocka lasagna plusz egy baba tányérnyi (ami általában egy ebédre elég szokott lenni) tarhonyás husi
levezetés képen 2 dl kakaó

Anyáék csak néztek egymásra vacsi közben hogy még a tarhonyás husi is belém megy, de hová??? :)

Körülbelül 2 hete nagy banán pusztító is vagyok. Napi 2-3 banánt is kérek, de más gyümölcsöt most nem akarok enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers