2011. január 16., vasárnap

Látogatás a fogorvos bácsinál

Ma délután mentünk el a fogorvos bácsihoz, hogy megnézze a fogaimat. Az előtérben kellett várnunk 5-10 percet, addig a Minimax-on néztem mesét.
Igazi nagy fiúként viselkedtem ahogy bementünk a fogorvos bácsihoz. Egy fiatal bácsi volt s anya ölébe ülve nézte meg a fogaimat. Nem ellenkeztem, mindent úgy csinálatam, ahogy azt Ő mondta. Egy hideg vatta csomót is tett a fogamra de nem bántam.
A vizsgálat eredménye, az az első négy fogam nem is szuvas, csak erősen elszíneződöttek, valóban zománc kopásom van a jobb és bal felső ketteseken, de azt mondta, minden a legnagyobb rendben van, épek, a fogmosáson kívül egyéb teendőnk nincs vele. Fél év múlva egy újabb kontrollra megyünk vissza.
Képzeljétek, kaptam egy Disney-s poharat és egy tigrises szívószálat!
Nagyon jó élmény volt az első fogorvos látogatásom, Anyáék nagyon büszkék voltak rám, hogy nem sírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers