2011. április 5., kedd

buszozás Anitával

Ma Anita jött értem, tegnap este megbeszélte Anyáékkal, hogy ma Ő hozna el a bölcsiből.
Nagyon örültem amikor megláttam, már uzsonnázni sem akartam, az uzsit út közben ettem meg. Hazáig buszoztunk, ez igazi élmény volt, mostanában nem ültem buszon.
Anya már otthon várt s meglepetése is volt nekem.
Kaptam egy Noddys ajándékot amiben volt egy Noddy-s mesekönyv, egy foglalkoztató füzet (ez jó lesz 1 év múlva)és egy Noddy figura.
Anita hozott nekem tejszeletet így ma délután mindenki a kedvemben járt.
Anyáékkal bújócskáztunk, majd Anitával játszottunk amíg Apáék kimentek a Cora-ba.
Nagyon jó volt veled haza jönni Anita (IT-nek nevezem pár hete, hogy miért azt nem tudja senki), máskor is gyere értem!




Mi van benne, nyissuk ki! :)

1 megjegyzés:

Lilypie Third Birthday tickers