2011. május 15., vasárnap

Biatorbágyon

Tegnap elmentünk Biatorbágyra Erzsikéhez s meglátogattuk Orsi szüleit is Magdi nénit és Gyula bácsit. Az út nem volt túl izgalmas így elaludtam. Orsiéknál volt kakas, tyúkocska, kutya s cica is. 2 tojást éppen akkor tojtak a tyúkok Laci kivette nekem s nagy örömmel mutattam Magdi néninek aki nekem adta a friss tojásokat. :)
A kutyaház tetszett a legjobban ahová be is bújtam s én voltam a kis kutya:))))
Erzsikéhez felmentünk a hegyre ott ebédeltünk nagyon nagyon finomat. A szomszéd telken 8-10 páva is volt nagyon szépek voltak, egy nagy madár szépen ki is nyitotta a tollait. Mamával az összes veteményt meglocsoltuk addig Apáék el tudtak szökni az outlet centerbe. 5 órakor keltett fel Apa, nagyon jót is aludtam.
Nagyon jó kis napunk volt, a szabadban nagyon jókat játszottam, jól el is fáradtam.



Bálint a kis kutyus :)


kertben mindennel játszottam


Apával a kertben


kertészkedem

Anyával

pávák a szomszédban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers