2011. május 29., vasárnap

Boldog gyereknapot!

Boldog gyereknapot kicsiknek s nagyoknak! :)
Anya szuper jó gyereknapra vitt el, jött Anita és Mama is velünk, Apa sajnos dolgozik.
16. kerületbe Erzsébet ligetbe mentünk ki. Rengeteg forgó, pörgő, ugrálóvár, árus, kézműves foglalkozás, arcfestés vagyis minden ami egy gyereknek kell.
3 kört mentem a kis vonattal imádtam, 1 kört egymásféle forgóval, Anitával dodgemeztem s ugráló váraztam is ahol egy másik gyerkőccel ütköztem így vérzett a szám.
Hogy tetszem nektek kis tigrisként? Ebédre megettem 2,5 db sült kolbászt sült krumplival, tele lettem. Mamát haza vittük de én már ahogy elindultunk elaludtam. Bementünk Apához s megmutattam neki a kis tigrist!:)

Anitától kaptam egy lego rendőrautót, nagyon köszönöm! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers