2011. július 31., vasárnap

esik, esik és még mindíg esik

Ezen a héten nem igazán volt nyár, sajnáltam is nagyon, hisz Mamával mehettünk volna a jobbnál jobb játszóterekre. A rossz idő ellenére jól telt a hetünk, Anya reggelente vitt Mamához majd Ő vagy Apa délután jött értem, közben segítettem Mamának sütni, főzni, néztem a kukás autókat ahogy a lomtalanítás lomjait felpakolják s elviszi a nagy kukás autó, egyik alkalommal csaknem egy órán át néztem őket.
Múlt héten végre befejeződtek a ház felújítási munkák, leszedték az állványokat így Pénteken jött is a redőny szerelő bácsi s felszerelte az új redőnyöket, a szobámba ismét felkerült a szép függönyöm...
Délelőtt már festettünk, gyurmáztunk és mesét is néztünk, ebben az esős időben nehéz a kedvemben járni.
Ma délelőtt is esett, nézzétek milyen szép nagy sínpályát építettem? Anya mindössze csak egy -két elem lerakásánál segített.
Holnap indulunk a Balatonra nyaralni vagy telelni? Apa már összegyűjtötte, hogy rossz idő esetén mely fedett strandokra tudunk elmenni. Remélem jó lesz, de az biztos, hamar el fog menni a jövő hetünk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers