2011. augusztus 9., kedd

Balatoni nyár 1.-2. napunk


Ezen a fura nyáron megpróbáltuk nyaralni s mi épp kifogtuk múlt héten a jó időt. Hétfőn még borult idő volt, de már Szerdán a Balaton vízében pancsoltam.
A ház amit kivettünk nagyon csendes utcában volt, szép felújított. Én mamával aludtam, s milyen jókat. Általában mindig 8.30-8.45 ig aludt a család. A háznál volt egy vizsla kutyus is Lady, aki nagyon aranyos volt, nagyon megszerettem...:)
Hétfőn voltunk a parton követ dobálni s aztán minden nap dobáltam. Kedden Kehidakustányra mentünk el, nagyon jó napot töltöttünk el ott, a komplexum nagyon szép, a medencéiben nagyon jót fürödtünk. Anya aznap sok mindenkivel találkozott ott: Marciékkal, a középiskolás latin tanárnőjével, egy volt s egy mostani munkatársával, és Mártikáékkal Nyíregyháázáról, akinek a blogját rendszeresen olvassuk...:)

az étkező rész



nagyon éhes voltam már...alig vártam, hogy kihozzák az ebédet

Hétfő este bemerészkedünk a vízbe

Mártika és anyukája

a gyerekek csak ugráltak s ugráltak a vízbe



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers