2011. augusztus 10., szerda

Balaton 3-7 nap





Múlt héten szerdán fürödtünk először a Balatonban, a strandon rengetegen voltak. Balatonlellén nagyon jó a strand, mivel homokkal anno feltöltötték, így olyan érzése van az embernek, mintha tengerparton lenne. A víz kristálytiszta volt bár egy kicsit hideg, nagyon jó volt az is hogy nagyon sekély, így a gyerekek ugrálhattak, futkározhattak a vízben. Minden nap fagyiztunk, s minden nap kaptam kis pici labdát amit alig vártam, hogy vegyünk,, én raktam az 50 Ft-osat a gépbe, tartottam a tenyerem s Apa elcsavarta a kart s már jött is a kis labdám.
Csütörtökön esett, esett és esett így a Siófokon lévő termál élmény fürdőbe mentünk át. Kehida után nem nagyon tetszett, a víz a medencéken hideg volt, egyik sem volt kellemes, a gyerekmedencébe egy csúszdát tehettek volna, az ebédnél nagyon felkészületlenek voltak. Apa közel 30 perces sorban állás után leadta a rendelést amire 40 percet vártunk. A konyhán mindössze csak 3an dolgoztak s nem tudták kiszolgálni a hatalmas mennyiségű embert, aki éhesen ment oda. Ami tetszett, hogy egy nagy játszószoba volt a gyerekeknek az ebédlő mellett, már sejthették mekkora sor lesz mindig s a gyerekeket le kell kötniük. Végül is jót fürödtünk aznap is.
Pénteken, Szombaton s Vasárnap is balatoni fürdésünk volt. Vettünk jegyet az csúszdás részre is, amit imádtam, a hideg vízben, mert miért ne csak 25 fokos volt, majd meg fagytam, már lilult az ajkam, de még mindig csúszni s csúszni akartam.:)
2x grilleztünk is lennt, minden napra volt programunk, unatkozni nem volt időnk. Hamar eltelt az az 1 hét!remélem jövőre is megyünk!

Apa a szakács

sok sok cica volt az utcában:)))

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers