2011. augusztus 18., csütörtök

oltás vagy sem 2

Zsebi hozzászólása:

Én a fiamnak egy éves kora után beadattam. Lányomon sokat gondolkodtam, majd arra jutottam, hogy lány lévén - későbbi terhessége érdekében - jobb ha átesik rajta. Ez nem történt meg. Védőnőm pár hónapja felvetette a témát és elmesélte, hogy most járvány van a kerületben, és a körzetében több kislánynak is a hüvelye belül tiszta kiütés, végbél és környéke, szájpadlás - enni sem tudnak, a testük merő ragya stb. Felhívtam a dokinőnket (ő akkoriban tökre rámbízta, hogy oltatom-e a gyereket), aki megerősítette, hogy egyre több gyerekgyógyász kollégától hallja - és ő is tapasztalja -, hogy sokkal több a durva szövődmény, mint annó a mi korunkban. Amúgy a gyereken az oltás mellett is átfut a vírus, csak nem lesz szövődmény. 1-2 pötty előfordulhat, de lehet, hogy még annyi sem. Szóval lányzóm júliusban megkapta az első oltást, rá 3hónapra ajánlják az ismétlést. Nem olcsó, asszem 7ezer.

Megfontolandó nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers