2011. augusztus 15., hétfő

vidéken


Pénteken ebéd után elindultunk Karcagra. Az úton aludtam is, így hamar mentek a kilométerek. :) Icánál cicáztam Müzli kiscicájával, kutyussal játszottam, néztem a kakasokat s csirkéket, igazi kis felfedező voltam. Estem párat így pár bibivel gazdagabban is lettem. Lajos is jött hozzá, így vele is találkoztunk. Anya barátnőjénél Zsuzsánál aludtunk, elmentünk köszöntünk az Anyukájának is s mire haza értünk én már nagyon elfáradtam s ilyen még nem volt, de 8.30-kor aludtam.
Reggel piacoztunk egyet, vittünk Papáékra a temetőbe virágot majd átmentünk Bucsára Ildiékre, már nagyon vártak minket. Ilditől minden féle finomságot kaptam, de a legjobban a minimaxos szívószálaknak örültem. Nagyon jól éreztem magam náluk, a házi állatok teljesen levettek a lábamról, az ebédelést leszámítva én az udvaron voltam végig. NAgyon jó lenne egy kertes ház, reméljük egyszer nekünk is lesz. Megyünk ismét nemsoká is,







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers