2011. december 21., szerda

Boci muffin , Misi , karácsony

Tegnap délután Anya segítségül hívott a konyhába, ugyanis ma eljött
Misi a keresztapukám s neki készítettünk bocis muffint. Nagyon szeretek tenni venni a konyhába s már egyre ügyesebb is vagyok. Folyamatosan kommentáltam, hogy mit rakjunk még az edénybe s én serényen kavargattam, no meg kóstolgattam. Alig vártam, hogy elkészüljenek.
Ma délelőtt elmentünk a doktor nénihez mert már kezdek csúnyábban köhögni, de a köptetőn kívül nem kell más, azt meg pár napja már kapok, majd pénteken kell visszamenni az én orvosomhoz, hogy Ő is hallgasson meg. nem tudta eldönteni, hogy mi van, nem értem. A doki vizit után elmentünk Anyával a West Endre ott jó lehet parkolni egy kicsit sétáltunk s Misi elé mentünk a Nyugatiba. Egy éppen takarítás alatt lévő vonaton végig mentünk, hogy meglegyen a vonatra szállás élménye is. Milyen jó lett volna vonattal haza jönni! Hmmmm....
Hazaérve kaptam ajándékokat egy verdás étkészletet s sok-sok gyurmát, Anita pedig küldött nekem egy Matuka kisautót. Nagy nagy mosoly lett az arcomon ahogy megláttam ezeket a meglepetéseket! :)))) Ebédre már nem volt jó a régi tányér s pohár, nekem a Mcqueenes kellett!:) nagyon köszönöm az ajándékokat!:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers