2011. december 25., vasárnap

Szenteste

Nagyon vártam már az idei Szent estét, hogy a várva várt fűtőházamat elhozza e nekem a Jézuska...:)
Anya reggel szépen megterített, Karácsony reggel nálunk minden évben friss kakaó és olasz gyümölcsös kuglóf van, az Adventi koszorún a gyertyákat meggyújtottuk. Dél környékén elkezdtük feldíszíteni a fát, nagyon szép lett. Most kicsi a fa, de nagyobb most a terrárium miatt nem fér el.
Az égősorunk nem akart idén velünk lenni, még a biztosítékot is levágta így Anya gyorsan elszaladt a kis piacra venni egy égősort.
Ebéd után aludtam egy kicsit majd gyorsan rohantam ki, hogy jött e a Jézuska.
-El sem hiszem, megkaptam a fűtőházat! Ujjongtam, ugráltam örömömben amikor kibontottam a fűtőházat. Kaptam még továbbá Mack kamiont a szerelő műhelyt, egy óriás kukás autót, hugó hamit békásat és egy útvesztős fa játékot.
Boldog karácsonyt! -mondogattam s egész este boldogan játszottam!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers