2012. február 15., szerda

Bálint nap

A mi kis családunkban a Február 14 az nem a Valentin nap, mi Bálint napot ünneplünk, vagyis engem!:) Hétfő este átjöttek Vandáék felköszönteni, kaptam tőle egy számos fa játékot s kinder csokit illetve egy fa zsiráfot. Apáéktól is megkaptam az ajándékomat fürdés után ami 2 mesekönyv volt, egy verdás és egy Anna, Peti, Gergő valamint egy logikai feladatlapok gyűjteményt. Este olvastunk s az összes feladat kártyát megoldottam. Marci barátom is emlékezett a névnapora, hoztak át nekem egy Thomasos tusfürdőt!:) Megvettük a farsangi jelmezem is, Dínó leszek!:)))

ÓvÓdai arcfestés-cica

Vandával

a Verdás mesekönyv nagyon izgalmas:)

Apával minden logikai feladatott megoldottam

a feladat lapok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers