2012. február 15., szerda

Itt a Farsang áll a bál

Az oviban 3 napos dínom-dánommal ünnepeljük a farsangot.
Hétfőn elkészítette a csoportunk a Kisze bábunkat, Kedden arcfestés volt s a torna terembe buli, majd ma volt a jelmez bál.
Nagy örömmel indultunk reggel az oviba, vittük a jelmezt is. Ahogy benéztem a csoportba s megláttam Erika óvónénit s a már ott lévő gyerekeket maskarába megijedhettem, mert elkezdtem sikítva sírni s nem akartam fel sem venni a dínós jelmezem, be se akartam menni. Anya hozott arcfestéket is de azzal sem szerettem volna ha kifest. Nagyon sajnált Anya. Az óvónénik azt mondták, hogy próbáltak a jelmezbe felöltöztetni, felvettem de nem akartam benne lenni. Én voltam talán az egyetlen kisgyerek az oviban, aki nem volt jelmezbe, pedig az ott várta a kis szekrényemnél, hogy bele bújjak...:)

Nem vagyok túl lelkes a jelmezben Dínóként így le is vettük

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers