2012. augusztus 10., péntek

szülinap, szülinap s jönnek a szülinapok

Anya szülinapjával (07.23) elkezdődött a szülinapok ünneplése a családban s a barátoknál. Vasárnap délelőtt segítettem Anyának becsomagolni Luca ajándékát (egy nagyobb doboz műanyag színes kocka, egy könyv, 2 body, s elvittük a golyóhúzogató pályát is, amit még én kaptam 1 éves szülinapomra Anitától). A golyós játék nagyon tetszett neki,a kockákat azonnal megkóstolta, az összes színt, vajon melyik a finomabb??? Miután mindenki átadta az ajándékát Luca beült a székébe s hozták neki a pónis tortát, amit Anita készített neki. Alig vártam, hogy meg kóstolhassam, amíg Luca csak játszott s nézelődött addig én már felfaltam volna. Finom volt, 2x kértem belőle. Luca biztos nagyon örült a sok sok meglepetésnek, jókat fog vele játszani! :))))
én adok neked tortát, jó???
csiki-csiki-csiki:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers