2012. augusztus 5., vasárnap

ügyeletes ovi

A héten már Anyának is mennie kellett dolgozni, így Hétfőn s Kedden Mamánál voltam, Szerdától pedig az én óvodám az ügyeletes ovi így már én is mentem. Szerda reggel nem nagy kedvel indultunk el, meg volt egy kicsit illetődve, de ahogy az udvaron meglátta a kis barátját Levit, rögtön el is engedett, Szia Anya s puszi s nem volt semmi gond. Egész nap kinn vannak az udvaron, nincs sok gyerkőc de sok a fiú így Bálint nagyon jól elvan. Reggeli, ebéd s uzsonna az udvaron, rajzolhatnak, festhetnek, Legozhatnak kinn az asztaloknál de a kinti játékok a legjobbak ilyenkor. Bálint sokszor mondogatja : -Középső csoportos vagyok már! Alig várja, hogy majd nagycsoportos ovis legyen!!!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers