2012. szeptember 29., szombat

bicikli

Tavaly kaptam egy szuper kis 12-es biciklit de sajnos akkor még nem jöttem rá, hogyan is kell biciklizni. Anyáék bottal toltak amit nagyon élveztem, de akár hányszor próbáltam hajtani csaj hátrafelé ment, előre nem ment. Idén is sokszor próbálkoztunk már a biciklizés tudományának elsajátításával de a múlt hét vasárnapig nem ment. De nem is hiányzott hiszen ott volt a nagy sárga motorom...nagyon szerettem...de már nem fogom használni. Vasárnap Anya elment futni, Apával lementünk biciklizni. Kb 20 perc próbálkozás után SIKERÜLT!!!!!:))) Gyorsan s még gyorsabban tekertem....:)) Bementünk Palkóhoz, hogy Apa feljebb vegye nekem az ülést s én is olyan lelkesen szereltem az én bicajomat!:))) Anyáék olyan büszkék rá, végre sikerült azóta egyfolytában biciklizem. A héten 2x hazatekertem az oviból, voltunk a fiúkkal is bicajozni, tegnap pedig vittük Mamához is. Szuper jó biciklizni...:) Alig várom hogy szülinapomra kapjak egy nagyobb, szebb biciklit!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers