2012. szeptember 29., szombat

veterán autó kiállítás

Ma délelőtt Anitával, Mamával és Anyáékkal elmentünk a zuglói veterán autó kiállításra. Megláttam a sok sok bogárhátút és...nagyon örült a kicsi szívem.:))))) -Anya roncstelepen vagyunk? -Nem édesem, régi autó kiállításon! A sok sok régi autó láttán azt hitte egy roncstelep, pedig rengeteg nagyon szép, csillogó villogó régi autót láttunk. Képzeljétek vezettem régi rendőr autót, nagyon gyorsan mentünk s szirénáztam is. Szuper volt! :) Felültünk régi katonai lánctalpasra is, csak úgy száguldott a sok gyerekkel a nagy lánctalpas teherautó. Először Apával majd Anyával és Anitával kipróbáltuk a katonai dzsipet is, olyan gyorsan ment nem zavarta a bucka vagy a domb, csak száguldozott...én pedig sikítottam. Póni lovacskára is felültem, szép nyugodt fekete lóra ültem fel!:) Szuper volt ez a délelőtt is.:)))) és kaptam egy VW bogár kisautót!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers