2009. szeptember 11., péntek

Dia meglátogatott-új játékot kaptam-újpesti piacon


MA aya barátnője Karcagról meglátogatott minket! Nagyon örült anya neki, én néztem rá a kis szemeimmel régen láttam már. Kaptam tőle 1 kis mesekönyvet, nagyon szeretem a könyveket. Nem is aludtam sokat, nehogy lemaradjak valamiről.:)
Dia tőlünk ment egy másik barátnőjéhez is, aki nem lakik tőlünk messze, csak Újpesten. Így mi is elkisértük őt egy darabig, újpest központba. Anyával elmentünk a piacra, vettünk Mancinéninek egy csokor virágot, hisz holnap Mária nap lesz, vettünkegy kis zöldséget, gyümölcsöt.
A buszhoz menet anya meglátta a Póni játékboltot, bementünk és megvette nekem a FP-os szerszámpadot! Nagyon tetszik, örülök hogy az enyém lett. Ezt szülinapomra kaptam, amolyan elő szülinapi ajándék!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers