2009. szeptember 16., szerda

havi viziten avagy egészséges rendelésen

Ma mentünk havi szemlére a doktornéniékhez. Nem havonta inkább 2 havonta járunk anyával. Legutóbb anya szülinapján voltunk ma meg a nagyi szülinapja van, már jó sokadik...:) Boldog szülinapot nagyi!!!!! :)
A rendelőben már volt egy család, a kisfiúval rögtön játszani kezdtem. Van egy pár régi, nagyon régi játék de a húzós ... nagyon tetszik minden alkalommal. De nem húzom ám, mint ahogy azt kéne én dobálom a földhöz...
A doktornéninél bent mivel mindenféle méreckődés volt az nem tetszett, nagyon nem és hangot is adtam nem tetszésemnek, üvöltöttem...De ahogy vége lett már pápáztam és tapsiztam neki és a védő néninek. 11,5 kg vagyok anyi mint 2 hónapja csak 6 cm-rel nagyobb, most vagyok 77 cm.
Jövő hónapban ismét megyünk megkapom a pneumonak a 2. oltását, nem várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers