2010. november 1., hétfő

a múlt hetünk

Az elmúlt hetünk gyorsan elszaladt. Ismét mentem a bölcsibe, apa vitt- apa hozott. Az új konyhánk is végre kész lett anya nagy örömére, nekem se annyira érdekes már, hogy a fiókokat nyissam egyfolytában hála.
Tegnap mamánál voltam, mert Anyáék elmentek szórakozni, csak a Shreket nézték meg az IMAX moziban. Mivel délelőtt még nagyszerű idő van, tegnap és ma déleőt is anyával jó nagyot sétáltunk, felfedeztem az ősz minden szépségét, érthetetlen, hogy miért vonz annyira lehullott száraz levél.
Délelőtt láttunk egy nagyon szép cicát nektek is tetszik biztos! Délután ha felkelek még kimegyünk egy kicsit mert anya reggel elutazik s csak pénteken este jön, amikor én már aludni fogok. Biztos hiányozni fog, de még csak azt tudom, hogy anya z égen fog repülni a repülővel.

Én és a kakaós csiga :)

A Motoros aki szereti a Túró Rudit!

Szeretnék egy cicát Apa, olyan aranyos...

falevelekkel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers