2010. november 17., szerda

Spencer, Spencer az én kedvencem most

Minden vasárnap délután kezdődött! Átmentünk Erikékhez s én 20-25 perc hisztivel kezdtem, hogy nem akarok ott lenni majd elkezdtem a vonatokkal játszani, mert hát azok nélkül elindulnunk nem szabad. Erikéknél rátaláltam Spencerre a diesel mozdonyra-re s még haza is hoztam, de 2 perc elteltével Ildiék jöttek is érte, mert Martin sírt érte. Nagyon sírtam hogy nekem kell, szeretnék vele játszani...
Hétfőn a bölcsi után Misivel és Apával elmentünk a Corába s megvette nekem Apa Spencert! Azóta nagy boldogság van, minden hová magammal viszem. :)
MA hogy Misi és Anya Karcagra mentek elmentünk Mamához s még a kézmosáshoz is magammal vittem, pedig Mama meg szerette volna nézni, de nem adom csak úgy oda!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers