2010. november 25., csütörtök

szabadságon


kedden szabadságoltam magam. Amikor még bementem a bölcsibe semmi bajon sem volt, aztán fel se keltem amíg apa értem nem jött aludtam. 8,30-kor telefonált Erika néni anyának hogy lázas vagyok. Apa jött is és elmentünk a doktor nénihez, ezt az időt is végig aludtam. Anya jött s 5 ig aludtam s 39 fokos lázzal keltem fel ami alig akart lemenni. 7 felé már nem voltam rosszul, ittam kakaót és egy májkrémes zsömit is megettem. Azóta semmi bajom sincs. MA vissza mentünk a doktor nénihez anyával s hétfőn már megyek bölcsibe. Anya holnap már dolgozni megy, reggel megyünk Anitához, Ő vigyáz rám. Biztos jól fogunk szórakozni!:)
nagyon jó egy kicsit itthon. A kedvencem most a gyerekdalok s mondókák dvd, magyar gyerekdalok s mondókák vannak rajta kis rajzos formában. nagyon tetszik. Ti ismeritek?
egy kis részlet belőle:

http://www.youtube.com/watch?v=ksBM942G9zM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers