2012. október 21., vasárnap

Délután a Városligetben

MA délután a Városligetbe mentünk ki a Kresz pályára, ahol gyakorolhattam a bringázást! Nagyon ügyesen bicikliztem, a kresz szabályokra még nem nagyon figyeltem, de sokkal nagyobb gyerekek is behajtottak az egyirányú útra. Voltak kicsik motorral, nagyobbak biciklivel s sokan rollerrel is. 2 nagyobb fiúval is játszottam, Ők éppen rendőröset játszottak s engem akartak elkapni-én voltam a bűnöző, nagyon szépen játszottunk együtt...:) A sok ugrálásban, futkorászásban sírás is volt, elestem a betonon s a térdem egy kicsit bibis lett... Itt a pályán a gyerekek megtanulhatják a közúton használatos táblákat, van körforgalom, vasúti jelzőlámpa, útszűkület stb. Hazafelé a vonatot is megnéztük a közlekedési múzeum előtt, de mondanom se kell nem nagyon akartam hazamenni, olyan jól éreztem magam. A liget gyönyörű volt, a fák az ősz színeiben pompáztak, nagyon szép volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers