2012. október 13., szombat

Herbie torta és cake pop

Elkészült a torta s a kék-rózsaszín cake pop -ok. :) Holnap rakok fel képeket. A piskótákat s a házi csokikrémet is a http://farkasvilmos.blogspot.hu/ leírással készítettem. Hiába volt a tuti recept s Bálint segítő két kis keze, az én piskótám nem lett magas, lapos lett. Nem tudom hol a hiba, de már nem is próbálom megfejteni. A házi csokikrémet mindenkinek bátran ajánlom, valami Isteni finom s nagyon egyszerű elkészíteni...:) Az unidec-et (hófehér),színes marcipánt, gyertyákat s a tüzijátékot a www. m-gel.com-ról rendeltem s itt Újpesten vettem át személyesen. Az unidec-kel nagyon könnyű volt dolgozni. Kinyújtás előtt próbáltam valamennyire átgyúrni majd kevés porcukrot alá tettem s így nyújtottam ki. A cake pop-hoz a színes candy melt amerikai csokikat s még jó pár kelléket a www. edeizek.hu -ról rendeltem. Jól megjártam a színes csokival...mikróban kell felolvasztani de ahogy kivettem s kanállal bele kavartam robbant egyet s a forró csoki a jobb karomon5 helyen is megégetett így most ezeken a helyeken hólyagos lett, fájt is nagyon. ezek után már nagyon óvatos voltam. Őszinte leszek én azt hittem sok sok blog elolvasása után (magyar és amerikai, hogy egy viszonylag olyan állagú csokit kapok , ami valamennyire folyik de ez nagyon sűrű volt. Íze mint a fehér csokié, a színek a rózsaszín s a világoskák gyönyörű!:) ez a cake pop "gyártás" valóban lusta asszonyoknak való elfoglaltság, macerás de finom s újdonság. kb 20 db-ot készítettem, e el is ment az időm vele. Remélem Bálint örülni fog a VW bogár kinézetű tortának, mégha nem is tökéletes de annál nagyobb szeretettel készítettem neki. Alig várom hogy lássam az arcát... Reggel még főzés, porszívózás s még az ajándékokat is be kell csomagolni. Reggel 7kor kelnem kell, nem alszom valami sokat. Apa este feldíszítette a nappalit, nagyon jó lett!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers