2012. október 13., szombat

szülinapi parti!

Nagyon várta Bálint ezt a napot, nyáron az enyém, Lucáé, Vandáé majd Apáé s Mamáé s alig várta, hogy végre neki is legyen szülinapi tortája. A torta...Nem is volt kérdés, hogy Herbie torta lesz. Kb 1 hónapja nézegettem a weben s nagyon sok hazai s mégtöbb külföldi oldalin találtam szebbnél szebb herbie tortákat s persze nagyon rosszul sikerülteket is. Első verzió a cukrász által készített torta volt, de végignéztem rengeteg clkrászda honlapját s ahol szép autó tortákat láttam fel is hívtam. Mivel ez egyik cukrászda listáján sem szerepelt így egyediként természetesen elkészítették volna potom 16-20 ezer forintért. Ekkor jött az ötlet, hogy elkészítem én. Nem lett tökéletes, de nem is vagyok cukrász-fogalmam sincs technikákról s trükkökről, de így sem lett olyan rossz. A hátulja tökéletes lett tűkön ült már mikor jön a torta s mi az a meglepi, amiért egész héten nem jöhetett be a pincébe, a,mikor a bicikliét hoztuk ki...:)Először amikor a feldíszített lakásba délben hazahoztam.. -Apa nézd...!!!:))) Apa adj egy puszit az arcomra s mond azt, Boldog szülinapot Bálint! Másodjára pedig a torta megérkezésekor... Rengeteg ajándékot kapott... Perceken keresztül csak bontotta az ajándékokat, szakította a csomagolást. KApott tőlünk egy szuper biciklit, 2 mesekönyvet és a régóta vágyott távirányítós autót. Kereszt aputól egy távirányítós autót s egy verdás óratorony pályát, kereszt anyutól Lego City munkagépet, Palkóéktól Lego city rendőrállomás teljes szettet-Thomas újságot, Lucáéktól egy Herbies pólót, Mamától egy autó kilövő pályát, Manci nénitől egy cicát...:))))) Nagyon jót játszottam, Luca is jót játszott s nem voltam irigy. Köszönöm mindenkinek hogy eljött s együtt töltöttük a ma délutánt.:)))) Köszönöm a sok sok ajándékot...:))))
Nagyon várom már a tortámat, a szememet is becsuktam...:)))
elfújom a már 4 gyertyát...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers