2010. június 22., kedd

Foci VB

A focit én is szeretem ám, pedig még kis emberpalánta vagyok! :)
Apa mostanában sokat nézi a focit a tv-ben, mert foci vb van. Vasárnap a barátja Lőrinc eljött s együtt nézték a Brazil-Elefántcsont part meccset.
Lőrinc az az ember aki nekem nagyon szimpatikus, mert amikor jön sosem félek tőle, ha más jön mindig kell pár perc feloldósás. Anya készített meleg szendvicseket, vettünk a maci parkból haza felé sört és ropogtatni valót. Készítettem Lőrincnek muffint! Én egyedül! Elővettem a muffin sütőt a papírokat szépen bele tettem s fusili tésztát tettem a papírokba. Anya mindig ad egy kis maroknyi száraz tésztát játszani, hogy én is főzzek! Finom lett a muffinom.:)) A tökmagot is megkóstoltam s Lőrincet nem hagytam, csak kértem kértem a magokat! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers