2010. június 7., hétfő

vonat és metro

Nagyon sokszor megnéztük már a vonatot ami tőlünk pár utcányira jár de most fel is szálltunk rá! Marci nagyon izgatottan várta, én is jó kisfiú módjára ültem a Marci babakocsijába s vártam a vonat érkezését. A mi babakocsink elég nehéz így elkérte anya a Marciét amely kis könnyű.
Mind a ketten csak néztünk ki a vonatból, marci ismételgette ha lassított hogy menjünk már, menjünk. 15-20 perc vonatozás után a Nyugatiban voltunk, ahol a kifizettük a utazásunk árát. Nem volt sok 165 Ft. Egy vonaljegy ára 320 ft, ami felháborítóan sok! Anyának volt vonaljegye így a metróhoz nem kellett venni. A kilyukasztott jegyet én mutattam meg a bácsiknak a mozgólépcső előtt s milyen hosszú mozgólépcsőn mentünk le, de nem féltem. Anya azt hitte nem fog tetszeni a metrózás mert hangos de nagyon élveztem. Aztán busszal mentünk végül haza.
Megbeszéltük, hogy jövő héten hétfőn ismét megyünk s jön Vanda is velünk s vonattal jövünk vissza is! Imádom a vonatokat!!!!!:)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers