2010. június 9., szerda

hőségben

Tegnap már igazi nyári napunk volt, ezt még meg kell szokni, hogy ilyen meleg van. Anya vitt egy napernyőt amit fel is állítottunk a homokozóba majd ANcs ia hozta Dorináék napernyőjét így a két ernyő alatt jót homokoztunk. 14 gyerek volt len, Petiék hoztak pokrócot és kis sátrat is és könyveket. A sátornak nagyon megörültem. :) Marcinak a haját Ancsa közben szépen levágta, most már igazi kis vagány fiús frizurája lett!:)
A homokozóban rosszalkodtam is, aminek az lett a vége hogy Szabi csak sírt és sírt, mert amikor éppen dobáltam a homokot ő pont oda nézett rám s a szemébe ment. Nem értettem ez miért is baj, de anya nagyon mérges volt, kaptam egy kis taslit és büntetésben is ellett ülnöm 2 percig. De nem értettem miért, még nem értem igazán, miért nem lehet a homokod dobálni...Ez után Ádám is dobált s Emese járt rosszul, akkor már Ő sírt.
Vanda is feljött velünk, nem akart haza menni s néztünk együtt nyitott szájjal egy Elmót.:)
Délután megyünk vissza a játszóra, kint sokkal jobb lenni mint itt fenn!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers