2010. június 13., vasárnap

T-Home gyereksziget

Ma délelőtt a Hajógyári szigetre mentünk ki, ahol egész hónapban gyerekparadicsom várja a kicsiket s nagyokat. Szőnyi családdal mentünk, apa nem ismerte az utat (anyáék még csak sötétben, éjszaka voltak a hajógyárin s akkor sem apa vezetett). Nagyon sokan voltak de rengeteg ugráló vár volt, elektromos motorok s quadok, mászófal, Alma zenekar koncert, forgók, kisvasút, Piros pöttyös kalóz hajó...rengeteg minden volt és el ne felejtsem megemlíteni a kukás autók s az úttisztító gépeket amikre én is felültem. Én voltam a kukás autó vezetője s még egy kis zöld kukát is kaptam. Ezzel aludtam el, ezzel fürödtem s még délután a játszóra is magammal vittem.
Az Alma koncertet csak néztem apa nyakában ülve de nem ismertem sok dalt így nem is kötött le, majd ha nagyobb leszek. De az ugráló vár nagyon tetszett, szeretek ugrálni csak kár hogy nekem itthon ilyen nem lehet. Anyával felültünk a Thomas kis vasútra, majd apával a piros pöttyös kocsival mentünk a szigeten egy kört.
Anya jó sokat állt sorba nekünk ebédért, de már nagyon éhesek voltunk. A gyros tálból nekem csak a sült krumpli kellett de nagyon meleg volt, hőség s nem eszek mostanában túl sokat.
nagyon jól éreztem magam, csak kár hogy olyan meleg volt. Anyát és apát meg is kapta a nap, én a kis kocsimban ültem s árnyék volt így s én nem égtem le.
Nagyon jól szórakoztunk, most hogy már nyár van minden héten szervezi anya a hétvégi programot.



Petiékkel


Alma koncert

Koncert 2


Ugrálok:)

Apa nyakában:)


A kis vonat


Pöttyös hajó

A kukás autó:)


Én vagyok a vezetője:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers