2010. július 3., szombat

az elmúlt héten

Szombaton és Vasárnap Mamával,Anitával és apával töltöttem, anya csak vasárnap délután érkezett haza Karcagról. Nem is hiányzott annyira, mint ahogy ő azt gondolta, hogy hiányozni fog.
Anya nagyon örült, hogy ilyen jól éreztem magam nélküle, hiszen már csak egy hét s megy dolgozni s vége a reggeltől-estig együtt időszaknak.
A héten a Vandával pancsiztam náluk az erkélyen, majd ugrált a hátamon, fejemen de én nem bántam, csak mosolyogtam s nevettünk jó sokat.
Csütörtökön Mamánál aludtam, voltunk a piacon, trolival elmentünk a Spar-ig. Fürödni nem akarok soha nála amióta a zuhanykabinja megvan. Félek tőle de nagyon!
Pénteken is nagyon jól elvoltunk, voltunk a nagy játszón is. Fel se tűnt hogy anyáék sehol sincsenek.
2 hét múlva 2 hetet mamával fogok tölteni...


a zuhanyban játszani jó, fürödni félek:)


kukucs!:)))


Mama ágyában de jót aludtam...

csöndben voltam és mit lát anya? Mikrózom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Lilypie Third Birthday tickers